تکاپو
تکاپو

توضیح خدمات تبلیغات و مارکتینگ

تمام آنچه برای ساختن یک وب سایت عالی نیاز است:

طراحی اصولی و چشم نواز

طراحان ما وب سایتی منحصر به فرد و جذاب برای شما خلق خواهند کرد.

رعایت استاندارد های جهانی

ما تمام استانداردهای روز طراحی سایت را در وب سایت شما رعایت خواهیم کرد.

امکانات کامل

شما تمام امکانات لازم برای مدیریت و توسعه وب سایت خود را در اختیار خواهید داشت.

آموزش و پشتیبانی

ما نحوه مدیریت وب سایت را به شما آموزش می‌دهیم و پاسخگوی سوالات شما هستیم.

وب سایت واکنش گرا

وب سایت شما خودش را با اندازۀ صفحه تطبیق خواهد داد. این یعنی کاربر با هر دستگاهی به آن سر بزند، باز هم وب سایت شما درست نمایش داده می‌شود.

وب سایت سئو و بهینه سازی شده

تمام استانداردهای سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) در وب سایت شما رعایت شده است و به راحتی می‌تواند رتبه های بالای گوگل را کسب کند.

پنل مدیریت

شما به سادگی می‌توانید وب سایت خود را مدیریت کنید.

سرعت بالا

وب‌سایت شما ظرف چند ثانیه برای مخاطب لود خواهد شد.

امنیت قوی

تمامی نکات امنیتی در وب سایت شما رعایت می‌شود.

کمو

هر آنچه برای رشد وب سایت خود لازم دارید در اختیارتان است.

مراحل طراحی سایت اختصاصی

طراحی وب سایت اختصاصی شما در 3 مرحله انجام خواهد شد

طراحی وایرفریم

با در نظر گرفتن نیازها و خواسته‌های شما، یک نقشه کلی از صفحات وب سایت طراحی خواهد شد. یک نقشه که ساختار صفحات و چیدمان آنها را مشخص می‌کند.

طراحی گرافیکی

پس از تائید شما، طراحان ما بر اساس نقشه‌های اولیه و هویت بصری کسب و کارتان، وب سایت شما را به صورت گرافیکی طراحی خواهند کرد و جزئیات طرح شما را مشخص می‌کنند.

پیاده سازی کدها

برنامه‌نویس‌های ما طرح گرافیکی مورد تائید شما را تبدیل به یک وب سایت واقعی می‌کنند. کار کدنویسی وب سایت به تمیزترین و اصولی‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود.

هزینه طراحی وب سایت شما چقدر خواهد شد؟

تکاپو دو راه مختلف برای ساخت وب سایت شما پیش پایتان می‌گذارد. اولین راه انجام یک طراحی اختصاصی برای وب سایت شما است. طبیعتاً این روش هزینه بیشتری برای ما و شما خواهد داشت. راه دوم نیز استفاده از یک سیستم سایت ساز است که از طریق آن می‌توانید با یک هزینه مناسب سایت داشته باشید.

تفاوت بسته های طراحی سایت تکاپو در چیست؟

در صورتی که شما به دنبال یک وب سایت منحصر به فرد برای کسب و کار خود هستید یا امکانات به خصوصی مد نظرتان است، ما طراحی اختصاصی برای شما انجام خواهیم داد. به این معنی که سایت شما از ابتدا و با توجه به نیازهایتان ساخته خواهد شد.

اما هنگام استفاده از پرتال، هر چند امکان طراحی اختصاصی وجود دارد، اما لزومی ندارد این روش را انتخاب کنید. بلکه می‌توانید یکی از قالب‌های پیش فرض این سایت ساز را انتخاب و سپس آن را با توجه به نیاز و سلیقه خودتان ویرایش دهید. در نتیجه هزینه ساخت سایت شما بسیار کمتر خواهد شد

سایت ساز / فروشگاه ساز پرتال چیست و چگونه کار می‌کند؟

در پرتال، شما یک قالب پیش فرض برای وب سایت یا فروشگاه خود انتخاب می‌کنید، محتوای این قالب را با توجه نیاز و سلیقه خود ویرایش دهید و سپس دامنه اختصاصی خود را به این وب سایت متصل می‌کنید. به همین راحتی و ظرف چند روز وب سایت شما ساخته می‌شود. البته امکانات پرتال فقط به همین ختم نمی‌شود. شما از طریق پنل مدیریت خود در پرتال می‌توانید ایمیل اختصاصی بسازید، اقدام به تولید محتوای وبلاگی کنید، در هر زمانی قالب خود را ویرایش دهید، صفحات جدیدی به آن اضافه کنید یا اصلاً یک قالب جدید برای سایت خود انتخاب کنید

طراحی اختصاصی وب سایت من بر روی چه سیستمی انجام می‌شود؟

طراح های وب سایت ما می‌توانند سایت اختصاصی شما را بسته به انتخابتان بر روی سیستم وردپرس یا سایت ساز پرتال پیاده سازی کنند. هر کدام از این سیستم ها مزایایی نسبت به دیگری دارد. با اینحال، انتخاب در نهایت به عهده شما خواهد بود.

بعد از ساخت سایت، تا چه زمانی از من پشتیبانی خواهد شد؟

در صورتی که طراحی سایت شما توسط وردپرس انجام شده باشد، ما تا 3 ماه از شما پشتیبانی خواهیم داشت و به سوالات و مشکلات شما پاسخ می‌دهیم.

این در حالی است که هنگام ساختن سایت با پرتال، تا زمانی که سایت شما فعال باشد می‌توانید از خدمات پشتیبانی ما استفاده نمایید

طراحی سایت اختصاصی من چقدر زمان می برد؟

مدت زمان انجام یک پروژه طراحی سایت، کاملاً بستگی به ویژگی‌ها و گستردگی آن دارد. با اینحال، انجام پروژه‌های استاندارد طراحی سایت توسط تکاپو معمولاً حدود 1 تا 2 ماه زمان می‌برد.

از آنجائیکه بازاریابی مانند بسیاری از دانش های دیگر امروز امری تخصصی شده است اتکای مدیران مراکز آموزشی به روش های سنتی گذشته و پیروی از تجربه های قبلی کافی نیست و باید به ملاحضه عوض شدن شرایط رقابت،‌ از شیوه های جدید بازاریابی استفاده نمود .

متأسفانه این روزها هر قدر ضرورت استفاده از مشاوران بازاریابی بیشتر می شود پندارها و برداشت های نادرست از حرفه مشاوره بازاریابی نیز افزایش می یابد. برخی، مشاوره بازاریابی را به معنی مشاوره با تیم بازاریابی مرکز آموزشی و استفاده از نظرات آنها می دانند.

برخی دیگر مشاور بازاریابی را در حد یک مدیر بازاریابی می دانند و فکر می کنند اگر یک مدیر بازاریابی خوب استخدام کنند در واقع یک مشاور بازاریابی هم دارند. عده ای هم فکر می کنند مشاوره بازاریابی بمعنی خواندن چند کتاب در این زمینه و مرکز آموزشی در دوره های بازاریابی است. در بهترین حالت بعضی ها مشاور بازاریابی را با اساتید دانش بازاریابی اشتباه می گیرند و استفاده از توصیه های آنها را بمعنی مشاوره می دانند در حالیکه یک مشاور بازاریابی نقش متفاوت از این موارد است .

مشاور بازاریابی کیست؟

مشاور بازاریابی به عنوان یک مشاور خارجی با تجربه پیشرفته که خدمات گسترده بازاریابی شامل تحقیقات بازار، استراتژی های بازاریابی، بهینه سازی بازاریابی و تجزیه و تحلیل بازاریابی را ارائه می دهد، تعریف می شود.

مشاور بازاریابی به مرکز آموزشی ها این امکان را می دهد تا یک رویکرد استراتژیک موثر با تجزیه و تحلیل گسترده بر اساس داده های مورد استفاده، ایجاد کنند. علاوه بر این، مشاور، توانایی ادغام استراتژی نام تجاری و طراحی رهنمودهای اساسی برای فعالیت های بازاریابی و همچنین برنامه ریزی دقیق بازاریابی را فراهم می کند.

مشاور بازریابی چه کاری انجام می دهد؟

وظیفه مشاور بازاریابی معمولا شامل مشاوره دادن به  مراکز آموزشی در مورد بهترین راه برای دستیابی به هدف و مشتریان است. مشاوران بازاریابی ممکن است تلاش های فعلی بازاریابی را ارزیابی کرده و پیشنهادهایی برای بهبود، برنامه ریزی و اجرای رسانه های اجتماعی یا سایر کمپین های بازاریابی، آموزش مربیان در مورد بهترین روش ها و ارائه مطالب جدید، گردش کار یا روش های دسترسی به دانش پذیران را ارائه کنند. سپس در مرحله بعد موفقیت استراتژی های بازاریابی را با استفاده از ابزار تحلیلی ردیابی می کنند.

این قابلیت ها نیاز به متخصصانی دارد که در زمینه فنی با بهینه سازی و همچنین در مدیریت پروژه های بازاریابی پایانی برای چندین برند و صنعت تجربه داشته باشند. افراد با چنین توانایی هایی می توانند عنوان مشاور بازاریابی را کسب نمایند.

چه زمانی نیاز به استفاده مشاور بازاریابی است؟

معمولا مراکز آموزشی تمایل دارند یک مشاور بازاریابی استخدام کرده تا بازار و راه های کسب درآمد را به خوبی تجزیه و تحلیل نماید. نیازها معمولا بر اساس ماهیت تجارت، صنعت و اندازه مرکز آموزشی متفاوت است. به این ترتیب مهارت ها و توانایی های مشاور بازاریابی نیز بسته به تخصص وی متفاوت است. در زیر به مشاوره بازاریابی در مشاغل مختلف اشاره کرده ایم:

مشاوره بازاریابی در مراکز آموزشی کوچک

مراکز آموزشی کوچک معمولا توانایی استخدام متخصصان بازاریابی تمام وقت را ندارند و معمولا از فارغ الحتصیلان تازه وارد در این رشته استفاده می کنند. یک مشاور بازاریابی می تواند به صورت زیر در تنظیم استراتژی های بازاریابی به مراکز آموزشی کمک کند:

  • تجزیه بازاریابی مورد نیاز برای استقرار نام مرکز آموزشی در بازار هدف
  • تحقیق و بحث در مورد کانال های بازاریابی و کسب درآمد و تکنیک های تبلیغاتی
  • کمک به طراحی سفر مشتری ( والدین )  و توسعه محصول
  • راه اندازی کانال های بازاریابی و فروش

مشاوره بازاریابی در مراکز آموزشی متوسط

مراکز آموزشی متوسط ، معمولا تیم های اختصاصی و همچنین آژانس های بازاریابی دارند. استخدام مشاور بازاریابی در این گونه مرکز آموزشی ها می تواند در انجام ماموریت های اصلی زیر به مرکز آموزشی کمک کند:

  • ارائه چشم اندازهای خارجی و بررسی چالش های داخلی مرکز آموزشی
  • بررسی فرصت های سازمان
  • بازسازی و بهینه سازی فرآیند سازمان
  • مشاوره در زمینه مدیریت استراتژی های بازاریابی
  • تهیه نقشه راه برای بهبود عملکرد و بازگشت سرمایه
  • استفاده از تخصص های موجود در تیم
  • ارائه دیدگاه های نوین از شخصیت مشتری و بازار
  • بودجه بندی بازاریابی و تخمین فروش

مهارت های مشاور بازاریابی

مشاور بازاریابی موظف است که ۶ مهارت اصلی را داشته تا بتواند نقش خود را به طور موثر ایفا کند:

۱- شناخت بازار

در مشاوره بازاریابی نیاز به تجربیات عمیق با بازار هدف و مهارت های حرفه ای در انجام تحقیقات موثر است. شناخت بازار تنها به تجربه قبلی محدود نمی شود. در حال حاضر این موضوع شامل توانایی اجرای تجزیه و تحلیل رقابتی، تجزیه و تحلیل داده ها و تجزیه و تحلیل نام تجاری نیز می شود.

۲- شناخت مشتری

تجزیه و تحلیل کارآمد از شخصیت مشتری، کلیدی اساسی برای مشاوره بازاریابی موفق است. مشاور باید ابتدا مشتری ها را تقسیم بندی کرده و الگوها را استخراج نماید.

۳- تفکر استراتژیک

همسویی با اهداف تجاری، اولین ستون توسعه استراتژی بازاریابی است. پایه و اساس یک استراتژی موفق بازاریابی، شامل توانایی برنامه ریزی برای فعالیت های بازاریابی، طراحی فرآیند و ایجاد KPI است. مشاور بازاریابی باید توانایی تعیین تکنیک های بازاریابی متناسب با اهداف بازاریابی از جمله بازاریابی ورودی، تولید، هدف گذاری مجدد، هک رشد و بازاریابی چریکی را داشته باشد.

۴- تسلط بر کانال های بازاریابی

در حالی که کانال های بازاریابی دیجیتال به چندین دسته تقسیم می شوند، مهم است که مشاور بازاریابی دیجیتال بر ضروری ترین کانال ها تسلط داشته باشد. این کانال ها شامل کانال های ارگانیک مانند SEO ، رسانه های اجتماعی، بازاریابی محتوا و کانال های پولی مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، لینکدین و… هستند. علاوه بر این، چندین کانال اصلی دیگر مانند بازاریابی از طریق ایمیل و بازاریابی ویدیویی وجود دارد که مشاور بازاریابی موظف است به تمامی این موارد آشنایی داشته باشد.

۵- تسلط بر فناوری

امروزه بازاریابی توسط سیستم های دیجیتال انجام می شود که به توانایی مدیریت، بهینه سازی و حسابرسی نیاز دارد. کلید ارائه مشاوره بازاریابی حرفه ای به توانایی تجزیه و تحلیل و جستجوی سیستم هایی مانندGoogle Ads، تبلیغات فیس بوک، رسانه های اجتماعی و ابزارهای جستجو بستگی دارد. مشاور بازاریابی لازم است که بتواند فعالیت های برنامه ریزی شده یا در حال اجرا را در هر سیستمی بررسی و تنظیم نماید. در سال های اخیر، توانایی های فناوری گسترش یافته و شامل اتوماسیون بازاریابی، هوش مصنوعی، CRM و CMS است.

۶- مدیریت عملکرد

استراتژی و کمپین های داده محور یکی از موارد اصلی در تجارت است. ایجاد KPI و گزارش داده های قابل اعتماد، چارچوب اصلی در مشاوره بازاریابی است. داشتن مهارت تجزیه و تحلیل داده ها و مدیریت عملکرد برای هر مشاور بازاریابی ضروری است.

آیا مشاوره بازاریابی برای مرکز آموزشی شما مناسب است؟

هدف یک مشاور بازاریابی خوب این است که استراتژی بازاریابی خود را به سمت بهبود نتایج هدایت کند. هنگامی که نوبت به درجه بندی تجارت شما می رسد، فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید به درستی آن ها را برطرف کرده تا حرفه شما در موتورهای جستجو مانند گوگل، رسانه های اجتماعی و بسیاری از کانال های دیگر دیده شود. مشاوران خوب می دانند که چگونه این کار را انجام دهند و به شما کمک می کنند تا خواسته ها و نگرانی های مشتریان ایده آل خود را کشف کنند و در حالی که برای برنامه های بازاریابی کارآمد و موثر نقشه خرید مشتری ترسیم می کنند، روند را بهبود بخشند.

اگر احساس می کنید در این زمینه دچار اختلال و کمبود هستید، پیدا کردن مشاوران بازاریابی معتبر و حرفه ای که ثابت شده اند به شما کمک کرده تا بهترین ها را به عنوان نماینده خود در بازار انتخاب نمایید.

اگرچه ممکن است برخی از صاحبان مشاغل فکر کنند که استخدام یک مرکز آموزشی مشاور بازاریابی در دوران سخت کار عاقلانه ای و حتی امکان پذیر نیست، اما این تنها کاری است که برای نجات یا پیشرفت مرکز آموزشی خود باید انجام دهید.

تیم تکاپو با بررسی تخصصی و تجربه مناسب در زمینه مدیریت مراکز آموزشی ( شامل مهدکودک، مدرسه و کلاس های مهارتی ) آمادگی دارد تا بهترین مشاورین خود را در خدمت مرکز آموزشی شما قرار دهد

متن پیش فرض …………..

متن پیش فرض …………..

مزایای گرفتن خدمات از ما

لورم ایپسوم ………………….